I let the bad ones in...

tror jag har börjat skrivit 10 ggr den senaste veckan, utan att för den skulle skriva klart...

Trollis sover i amningskudden i soffan, hur gullig som helst!
Hon fick byta till sittdelen på vagen i tisdag, usch vad tiden går fort, eller det kanske är bebisen som växer som ogräs? Mätte henne med tumstocken idag, så det är väl inte allt för tillförlitligt antar jag (och hoppas) för på den mätte hon 70,5 cm (?!). Hon är liksom bara 4 ½ månad, hon kan väl Inte vara så lång..va?

Det får vi se nästa vecka, tror ialla fall att det var då vi skulle till BVC, men jag vet inte helt säkert.
Anyway, när hon vaknar ska vi åka och köpa julklappar som jag inte vill köpa för pengar jag inte har...Så slipper jag bry mig nått mer om det iaf.

På lördag ska jag och Trollis åka till Norrtälje, det ska bli roligt

.... But I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0