värmebölja?!

Efter att ha klippt gräset och varit på promenix med Bellman i värmeböljan (jag vet 21 grader den 18 maj är ingen värmebölja i ordets rätta bemärkelse, men du kan återkomma om det när det är DU som inte ens kan dricka ett litet glas vatten utan att börja må illa eftersom någon trycker sig mot magsäcken så det får bara plats ytterst lite) så är jag innerligen glad åt våran källare...

är väldigt säker på att inom en snar framtid kommer jag praktiskt taget att bo där nere om det här fortsätter...

om jag bara kunde få dricka den mägnd vatten jag vill utan att börja må illa, så skulle nog allt vara bättre!!

men men... Findus har flyttat ner en våning nu känns det som, super skönt... för helt plötsigt kan jag gå längre än 10 min utan att ryggen känns som det är på väg att knäckas på mitten, och största delen av min överkropp skulle tippa rakt fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0