Väggen är nere

japp... nu har vi en vägg mindre och jag har 3 hörn färre att hålla rena, vad säg som det va?
Till på köpet så har blivit köket större, otroligt va?
Det är så luftigt och stort här inne nu så man går ju nästan vilse!

Och sen, hör och häpna...jag har köpte kläder till findus!
Vad sa ni nu då va?
Förvånade?
Det är jag... mest förvånad över att jag fick Tommy att titta med något så när nått som liknade entusiasm på kläderna.
Fast det var nog mest för att jag sa innan jag åkte till kupolen med Carro att det kunde hända att jag kom hem med en massa kläder åt findus eftersom Carro var på jakt efter present åt Pimmens nyfödda dotter =) (Grattis PIM!!) och att låta en gravid gå bland bebiskläderna (även för mig nu mera alltså) utan att få handla kan liknas med tortyr... Men som tur är finns det få kläder som är könsneutrala, så de blev bara ett par byxor, en kofta, en mössa två bodies och 2 par strumpor.

Är dock hel sugen på att köpa en sån där supersöt klänning som finns för nyfödda på Kappahl, men det känns lite fel även om jag är 90 % säker på att det är en tjej, så kan det ju komma ut en kille... och vad ska jag då med den super söta klänningen i storlek 56 till?!!  


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för grattiset =)

2010-05-15 @ 21:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0