En dyr dag....

Vi var på Föräldrakurs i morse, Tommy trodde för ett ögonblick att jag hade gått och blivit en seriös och "vuxen" människa när jag plockade fram block och penna. Fram till han efter 10 min senare inser att jag endast har blocket och pennan till att stimmulera mig själv med...dvs sitta och klottra ner blommor och dylikt över hela papperet.

Fast det ska väl tilläggas att hade hon (barnmorskan) sagt något som INTE bara var sunt förnuft, utan nått som jag faktiskt inte "förstod" av mig själv, så hade jag nog skrivit ner det
troligtvis snett i ett hörn eller nått.

För så såg mina anteckningar ut när jag gick i skolan, ner klottrade tillsammans med en massa annat på samma sida, så ingen annan än jag fattade vad det egentligen handlade om! =)

Anyway, när vi kom hem betalade jag min restskatt...på X antal tusen kronor, och så toppade vi det med att åka och köpa en torktumlare på Förbergs.
Så nu är vi nästan 15 000 kr fattigare

Men vad gör det?
Vi har en snygg torktumlare i tvättstugan...synd bara att säkringen går om vi använder den och tvättmaskinen samtidigt... men de kanske går att göra nått åt den saken *blinkblink*


Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

Ska man känna sig träffad nu? :P

2010-05-06 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0