What's the point?

vad är det för mening med att gå upp kl 7, om hunden ialla fall inte anländer förän kl 9?
I'm waaaaaaaaiting!

eller egentligen så hade jag inte tänkt gå upp kl 7, utan att fortfarande ligga och dra mig, eftersom jag KAN, men fick ett sms vid 7.10 i morse, och telefonen låg i köket, nyfiken som jag är fick jag ju lov att titta efter
sen var det kört med att somna om, eller meningslöst att lägga sig i sängen igen i vilket fall som helst.

Så nu ha jag suttit här i en timme och fördrivit tid med att ätit frukost och göra ingenting.

så fort hunden kommit ska vi göra ingenting tills vi ska åka till clariy med slagborren och se när hon skruvar sönder betongväggen....roligt onsdags nöje, jajemen! =)

Tommys klocka ringde i morse 6.25, han skulle "bara" snooza i 10 min som alltid...kl 6.57 vaknade jag till och tittade på klockan och petade sedan försiktigt på honom och upplyste honom älskvärt "äääääälskling, kl är 7 du har försovit dig" för att sedan lägga huvudet på kudden och halvsomna om i 10 min...

han berättade i övrigt igår att han är satt på lotstjänst och suckade och sa "är du glad nu?"
glad och glad är väl en överdrift eftersom jag vet att han inte gillar det riktigt så där jätte mycket, men det känns helt klart bättre än att han ska sitta och åka till Åre och dylika ställen just nu! =)
sen att jag sover bättre när han är hemma än när han ligger ute, är ju bara ett + i kanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0