To go or not to go....

fortfarande sjukt sugen att gå på P&L i morgon... ska jag? ska jag inte?
Är det värt pengarna? Tror ni det är värt pengarna (850 kr)?

Tänk om det inte är lika bra som jag ser det i min hjärna? Tänk om det är dåligt?
Tänk om...

tänk om det är 5 plus i aftonbladet på fredag? Tänk om Findus INTE kommer och det är 5 plus i aftonbladet, och jag såg det inte...

tänk om det är ett plus med ett kryss över i tidinigen på fredag? Och jag var där, och delar resensentens åsikt?
och Findus inte kom?

Tänk om det är 5 plus, och jag inte får se det för att findus kommer? 
Då antar jag att jag är nöjd ändå...

Tänk om jag får höra de första tonerna, och sen får lov att bege mig därifrån...

Tänk om jag spendera de där pengarna... och sen blir för trött för att orka med det?
tänk om mina fötter spräng?
Vad ska jag har på fötterna om jag väljer att spendera pengarna? Flip flops? Man går inte på festival i flip flops... så rutinerad är jag att jag VET att...man går inte på festival i flip flops... men det är ju det enda som är behagligt att ha på fossingarna...

Dagens dilemma...men jag har ju till i morgon kväll på mig att bestämma mig.... Så

några kloka råd??

för övrigt.... jag tror att 850 kr för "garanterad leverans eller en garanterat sjukt bra konsert" är värt det.... eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0