Kan man vräka....

Har misstänkt att jag har börjat samla vatten eftersom jag ahar haft så förbaskat ont i "mitteleden" av fingrarna de senaste dagarna.... Min kära mor upplyste mig om att det syntes för mina knogar är i princip obefintliga on jag spretar med fingrarna =( 

men de kan jag väl leva med har jag tänkt... min i orse upptäkte jag vad jag INTE kan leva med, och det är att det samlats vätska i knälederna oxå, och de mina vänner, gör ont som satan! Det var en pina att ta sig ur sängen vid 5 i morse, men jag tog mig upp och fick i mig en panodil och vaknade och hade betydligt mindre ont vid 8 tiden. Så...nu äre lugnt!

Jag som precis har börjat kunna gå långa promenader igen, (eller ja, de senaste 2 veckorna iaf) jag behöver inte ha ont i knäna pga vattenansamlingar, jag LOVAR, jag klara mig!! 

så dagens fundering är...kan man vräka personen ifråga som har tagit min kropp i besittning? H'n skulle göra sig mycket bättre på utsidan än på insidan... tycker jag iaf =)
och om man kan hur bär man sig åt? För jag antar att jag inte kan gå till polisen och säga

- hej, jag skulle vilja ha hjälp att vräka Findus, h'n har ockuperat min kropp sen i oktober förra året, och vägrar att varken betala hyra eller behaga flytta på sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0