Falska förhoppningar...

allmänt uttråkad och abstinensbesvär typ

det är så här det måste kännas att sluta röka skulle jag tro, jag vet ju inte eftersom jag aldrig gjort det
slutat rök alltså, eftersom jag aldrig börjat

Fick ett sms av Jörgen igår "ring mig när du vaknar"
helt överlycklig för att jag tänkte att "nu, nu har han en fin fin vända till kopparberg åt mig eller nått likande"
ringer upp och säger hej Det är jag
och får till svar "jag skickade fel"

*morr*
jag som nästan kände mig behövd. Jag som nästan trodde att Nu ska det ut och styras lite lastbil, bara en gång till innan Findus kommer...

lås upp hytten, dra i "spaken" öppna fronten, kolla olja och vatten, starta bilen, höra färdatorns "pling pling" innan man hunnit slagit koden, bilen summerton som säger att det är för lite luft i systemet, sätta i färdskrivarkortet, gå en vända och kolla att däcken är hela och "fina" att alla lampor som bör lysa lyser, kolla att godset som är på är det som sägs ska vara på (har ju hänt att det inte varit det!) klättra in i bilen, lägga i växel och sakta rulla iväg...

Men nej, han skickade FEL!!
det är elakt att inge en gravid kvinna falska förhoppningar!



jaja... I morgon är det besktning av Skoda räsern sen blir det Stockholm för halva slanten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0