Det kanske kommer en förändring

De tog dagisfoton på fröken Fräs dagis idag... Sen skulle en "förälder" vara med när det tog enskilda bilder, vilken lotten föll på mig uppenbarligen... anyhow

När vi kommer dit så visar det sig att fotografen visar sig vara Bollens (en kille som bodde "inneboende" hos oss första året jag jobbade i sälen och bodde på Gattar) tjej, och med henne hade hon just Bollen.
Jag har inte träffat någon av den sen jag slutade säsonga där uppe...

Hur stora är oddsen liksom??

Var iaf otroligt kul att träffa dem igen!
Det var lite plåster på såren som jag fick av att inte få äta frukost i morse utan att spy och av att spy upp lunchen, som bestod utav en otroligt efterlängtad sallad från Trafikcafér....


har för övrigt hittat en ny Kent favorit som jag missat under en massa år
Det kanske kommer en förändring

sjukt bra!
sorglig, men bra.... Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0