Ange Personnummer och ändå blir det fel?

- Hej, jag har ont i mellangärdet, huvudvärk och mår lite lätt illa, och skulle vilja att ni kollar så att det inte är en havandeskapsförgiftning på gång.
- Men snälla lilla vän, det inträffar tidigast i v.25 så det är ingenting du behöver oroa dig för...
- Eh, va? ursäkta? Jag har gått 39 fulla veckor i morgon...
- Jaha, jag har uppenbarligen fel journal, jag trodde du var i v. 9

?!!

Varför ska jag ange mitt personnummer om det bara tar en random journal iaf?

Ska iaf få komma på koll i eftermiddag, så det är ju bra
och med order om att åka till förlossningen (?!!!) om det blir värre!
men jag tycker de kan hålla sig på samma nivå som igår....så där lagom jobbigt, som i "ja jag känner att det inte är riktigt som det ska, men det fungerar ändå..."

nej, men om jag skulle ta mitt kallsvettiga jag på en vända i en sval dusch kanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0