Smekmånaden är över snart....eller var det nu den började?

Tommy ska börja jobba igen på måndag...
Konstigt

Men för att se det hela från den lite ljusare sidan, så slipper jag oroa mig för att han ska rulla över Minna i sömnen i alla fall... och jag och hon får betydligt mer plats i sängen! Nice

och ja, hon sover i våran säng hela nätterna.
1. för att jag ska slippa springa upp varannan minut för att kolla att hon andas (hönsmamma? jag? neeeeeee) 
2. för att jag är för lat, det är otroligt bekvämt att INTE behöva gå upp för att mata henne på nätterna
3. För att hon är så otrolig söt och gillar att sova mellan oss.



HUr som helst hoppas jag på en mjukstart... Att han kommer hem på natten till onsdag
men sånt tur har väl inte jag?
skulle inte tro det

Hade ju varit perfekt annars, att han börjar med att bara vara borta 1 ½ dygn
men men

Det spelar inte så stor roll
Det går nog bra i vilket fall som helst!

Nej, men om jag skulle gå igenom duschen medan jag har chansen?
Slippa lukta bebis spya och sur mjölk

varför säljs inte den lukten som parfym i butiken?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är ju sktimysigt med nyfödd bebis i sängen :)

Sen är det inte lika mysigt när dom snurrar, snurrar, snurrar & sparkar.. Och vem orkar gå upp flera ggr/natt för att mata? Kul att du bloggar så man får se lite bilder. Kram

2010-08-01 @ 07:55:49
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0