Fundering

Tommy ringde nyss och "kollade läget"... vilket innebär samma läge som i morse, nej, det gör mindre ont faktiskt
för så är det ju alltid, om man berättar för någon, så vips gör det genast mindre ont, eller känns mindre jobbigt osv...så slutsatsen är att i fortsättning ska jag vara tyst om det!

hur som helst, jag avslutar samtalet med "jag hör av mig om det blir värre, för det är ju meningslöst att göra det om det blir bättre"

när jag lägger på blir jag att fundera på...

Vad är lika med att det blir värre? I det här läget känns det nästan som om "de slutar göra ont, så blir det värre och blir det att göra mer ont blir det bättre"
Alltså tvärom emot vad normal normen säger

Aja....tömma diskmaskinen och göra mig lite mer respektabel, går runt i ceris rosa 3-kvartsbyxor och en t-shirt som slutar ovanför naveln just nu, inte direkt nått man ska visa sig på stan i, ÄVEN om det nästan passar in i de luffar mode som råder i borlänge den här veckan! =9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0