har nog gjort det här för många gånger

Jag har nog åkt till fjällen FÖR många gånger dom...eh, 5 senaste åren.
Dvs... jag har inte packat än. Eller ja... Jag å fröken fräken packade allting hon behöver när tommy sov middag.
Men mina egna saker har jag inte rört än.
Måste ju ha att göra med att numer vet jag exakt vad jag behöver, vart det är och hur långt tid det tar att packa det. För övrigt, eftersom jag INTE kommer gå ut och vara onykter någonstans, kan jag även hoppa över den delen av packningen när jag måste bestämma vilka kläder utöver de man behöver för själva utföråkningen.

Sen ska väl tilläggas att Tommy inte heller packat en pinal. Men, jag tror inte det är mitt problem faktiskt...
han får väl ta ansvar själv för att han får kläder med sig så han inte fryser och har ombyten?
eller....?

min dong har gått sönder... jag tappade den i golvet och nått är löst innuti den. Så nu använder jag tommys...
¨får väl se till att inte förstöra den oxå helt enkelt...

nej..om jag skulle ta å duscha å se om nått vill bli ner packat i väskan?
blir ju mat hos mams sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0