Skulle vara..men det blev inte

Här skulle de nu ligga en bild på de små damerna från juldagen
Men min dator al. min uppkoppling vill inte längre vara med så vi avvaktar det hela en stund och hoppas på bättre lycka ikväll...

Nu ska vi se om fröken bök och stök vill vakna, för det börjar bli dags att klä på sig och bege sig till mormor
För jag ska ut och rida med Carro Barro =)

tjohoo..någon som har en aning om hur längesen det var jag red?
eller bättre upp...en kvalificerad gissning på när jag och carro var ute på en ridtur samtidigt?

Sen ska vi ta en sväng på kupolen med Liam och louise efteråt... jag å Minna alltså =)
Efter att ha återanvänt kläder som jag haft på tidigare julbord två gånger i år, förtjänar jag nått nytt till nyår
Eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0