Årets sista dag!

överallt ser man "saker som händer 2010" listor...  Hade en plan på att gör en själv, men nej
inte just nu iaf. Eftersom Tommy duschar och Minna försöker bryta sig in i skänken här i köket.
Mkt roande att titta på, eftersom när hon "inser" att jag tittar vad hon gör så vänder hon på sig och spelar oskyldig, var på jag tittar bort en sekund å då hör man ett litet krafsande mot trä!

Busunge är vad hon är!
Hon kommer ha mycket fyr för sig framöver...

hon är dock inte så intresserad av att lära sig krypa, det är MYCKET mer intressant att om mamma eller pappa håller i hennes händer och hon får stå upp och "försöka gå"...

Fast, som min Faster sa, med tanke på att hon kommer från en familj (på min sida iaf) med bebisar som gick väldigt tidigt så vore det ju inte så konstigt om hon började gå inom 4 månader!!

By the way...min farmor blir 90 på tisdag, det ni!! =)

nbej, lär gå å jaga ut Tommy ur badrummet...jag lär oxå få duscha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0