År 2010 sista vardag

 

Efter att ha surfat på mobiltbredband i...kan det vara nästan 2 år, njea...1 år och 9 månader när jag tänker efter, så surfar jag numer med Adsl...OCH jag har en hemtelefon att ringa på

fast det var inte riktigt sant, eftersom för att få en fungerande telefon måste vi koppla ihop den med modemet och vi har ingen kabel som passar! så gick det med det...men om 20 dagar, då ska alla våra telefonjack fungera, så i mitten på januari har jag använding för det....

Jag har även gjort en Cheesecake som står i kylskåpet och väntar tills i morgon och vi köpte en ny tv till Sovrummet idag =)
Så nu slipper Tommy gå in i tv:n varje gång han går upp från sängen...eller till sängen.


Förresten fick Minna gröt till frukost i morse
Det var dock otroligt störande att behöva gå upp ur sängen för att ge henne frukost, det har ju liksom aldrig hänt förut. Men biter man den hand som föder en så blir detta resultatet... gröt till frukost istället för att ligga å mysa med mamma i sängen!!

För att aldrig ha ätit gröt förut (för att inte ha ätit mer än potatist och lite banan och sånt sporadiskt) tidigare gick det över förväntan bra. Speciellt med tanke på att när vi försökte med palsternacka (potatis började bli tråkigt) så fick hon smaka en sked, sen satt hon och stängde munnen och gav sig själv kväljningar tills hon spydde...

Nu ligger hon med ändan i värdet och sover i vaggan!
och jag lär väl plocka i ordning i köket IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0