5 månader, har det verkligen gått så långt?


I dag blir det lilla underverket (på 9 kg) hela 5 månader gammal!
Det firade vi med att hennes första tand skådade dagens ljus i morse

så nu har hon en liten liten bissing längst fram och ler inte längre ett tandlöst leende!

Hon vaknade även upp och var på ett STRÅLANDE humör i morse, och peppar peppar ta i trä så håller det i sig änså länge =)
Fast det är klart, om det slutat göra ont i munnen så kan jag förstå att min vanliga glada urmysa bebis tittade fram igen!

Förresten, visste ni att på söndag har jag varit gift i ett år?
Det fiarar vi med att åka till gran canaria på onsdag nästa vecka - check =)

Gud vad skönt det ska bli, och jag ska äntligen få lite färg!
Missade ju liksom det i somras eftersom jag var höggravid och bodde i källare innan hon kom, och den veckan det var finast väder låg vi på BB.

Ska hur som helst hämta fröken Fräs på eftermiddagen, då kanske de blir pulka åkning i lekparken om det blir liiiite varmare.
Annars blir det nog lussebak och pepparkakas bygge
eller möjligtvis tapetsering av hennes dockhus...
för det har jag uppenbarligen lovat någon gång förr i tiden att vi ska göra en dag

så vi får väl se
finns ju lite att pyssla med =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0