2:a advent

jag lackade ur på den lilla damen som är i en tillväxt fas i natt... gick upp från källaren och gick runt själv i huset i 20 min medan hon skrek därnere och Tommy fick försöka få henne att somna om, när hon tystnat gick jag ner och la mig på Tommys sida av sängen så fick han ta hand om nattvakandet resten av natten , eftersom jag la en kudde över huvudet och vägrade göra ett dugg för än kl blev 5 och hon fick äta frukost....
Vet ni vad?
Det är första natten någonsin som Tommy har fått ta hand om henne så... eftersom han inte brukar vakna när hon piper och sen brukar han vara trött och utarbetet och behöver faktiskt få nattsömnen! men han har nu varit ledig sen i onsdagskväll och ska inte jobba (vad vi vet) förrän på tisdag morgon...så det var dags nu!
Hur som helst, det 3 timmar som jag sov på Hans sida av sängen, är de skönaste 3 timmar jag sovit på LÄÄÄÄÄNGE!!
nu sitter Minna och äter Mariekex... (ja, jag VET att ni tycker det är för tidigt...men det SKITER jag fullständigt i faktiskt) Tommy slipar glovet och snart är det dags för tapetsering! tjipp tjo tjoheeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0