min förlorade ungdom


jag fick dille här tidigare i veckan på att jag borde ha en kombi iställer för min sedan
så i går gjorde jag slag i saken och bestämde mig för att byta bort min fina fina rs mot denna helt vanliga och tråkiga kombi från -07

Hur gick det här till?
När blev jag så här vuxen?
Vet ni hur många vuxenpoäng som skramlade in på mitt konto igår när jag gjorde beslutet att byta bort min tjeckiska sportbil mot en tjeckis kombi?
Utan några extra grejer alls?

Jag kom fram till igår på vägen hem att allt är Tommys fel
han får ta på sig helt och fullt ansvar för min förlorade ungdom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja...man är ju inte äldre än man gör sig sägs det....du får väl plocka fram "ungdomen" emellanåt - men det känns onekligen lite skönt med vuxna barn o ett litet barnbarn, liten solstråle till bebis att gosa med ibland /Kram från Mams....

2010-08-13 @ 13:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0