Fyyyy Mig.

Minna sov från 23 - 06 som "vanligt" i natt, sen "åt" vi från 06-08, sen försökte jag få henne att somna om mellan 08-09.15 och halvsov efter det själv i ½ timme, nu har jag ätit frukost (oxå tagit en halvtimme) vilket ger mig enligt mina beräkningar ca 10 min att röja i ordning i köket, fixa tvättmaskine, borsta tänderna och allt det där andra jag borde ha gjort den där halva timmen jag sov bort...

och nu slösar jag bort de tio minuterna på att sitta här och skriva om det...fyyyyyyy mig!

¨Men de är betydligt roligare att sitta här i lugn och ro och bländra i resekataloger och dricka kaffe än att ta tag i diskbänken som fallerat totalt, eftersom Tommy återgick till sina normala vanor i söndags....

dvs han fixar inte disken efter att vi ätit mitt på dagen utan den blir ståeende, och jag har haft funderingen på att den ska få bli stående tills han kommer hem ikväll, om han kommer hem ikväll...det vet man ju aldrig med den där!

Men nej, jag lär göra nått iaf....för nu börjar hon vakna och då blir det ätning på hög nivå i 2 timmar till...
att någonting så simpelt kan ta så lång tid!!

Kommentarer
Postat av: Sandra med Lovis

Äter hon i två timmar? Hon är en matnjutare :P

2010-08-12 @ 14:49:50
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Lillevi

Ja, inte sammanhängande, men hon äter i 20, vilar i 10, äter 20 till, vilar i 10...och så håller vi på i uppåt 2 timmar innan hon är nöjd och vill vara vaken i en timme till innan det är dags att sova igen =)

2010-08-12 @ 15:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0