E.T phone home

Senaste smeknamnet på Minna (av mig då, för Tommy skulle ALDRIG varken kalla henne det eller godkänna att jag sa det men) det är i alla fall E.T, för att när hon sover ibland ser hon precis ut som honom =)

Som när han står där och pekar mot rymden och säger "EEEEE.T phoooone home"
världens söstaste rymdvarelse, och ibland är hon lika overklig som en rymdvarelse och likheten med E.T är ju bara ett plus då.

Jag trodde aldrig att jag skulle bli en sån som kunde sitta och titta på en bebis i flertalet minuter, meeen, Here I Am och jag kan inte slutat se på henne. Folk förändras, helt klart...men en så här stor förändring trodde jag aldrig.

För övrigt, hennes "nya favoritkläder" är jeanstightsen hon fick av faster och kusin vitamin (min faster och kusin vitamin alltså) och den blåradniga tröjan farmor sydde till Robin när han var nyfödd...

okej, jag erkänner det är mina nya fovoritkläder på henne, och det är bara för att Tommy för att tycker hon ser ut som ett "popsnöre" i dem... och han skulle helst se att hon blev en hårdrocks unge som lyssnar på hårdrock, som hans andra dotter, men jag tycker att det räcker med en som säger "paaaaapppa kan vi inte lyssna på Edguy? Snääälla pappa!"
Den här ska säga "meeen pappa, måste vi lyssna på sån här dålig musik heeeeela tiden, kan vi inte lyssna på lite, Håkan hellström eller Kent rent av? Eller varför inte slå på lite Marit Bergman för omväxlingsskull?"



För övrigt, en liten vit seglar hatt till det där, hade inte det varit pricken över i:et så att säga?!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jo en hatt måste hon ha =) söt som få!

Men Winnerbäck ska du väl också lära henne lyssna på hoppas jag.

2010-08-07 @ 20:53:18
URL: http://grymmabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0