Nöjd 30 åring



Eftersom Tommy blev så avundsjuk på Tim som hade vårstädat sin moped och gjort premiär tur på den under helgen, så fick han lov att plocka fram sin och ta en tur nu på kvällen.
Eller ja... på vägen hem därifrån så föreslog jag att han skulle plocka fram sin och ta en premiär tur på den
Om han nu inte ska sälja den så ska den väl användas?

Och eftersom han både skurit till mattan och limmat fast den i Findus rum tyckte jag han förtjänade en belöning!
Och i utbyte mot det fick jag listerna i rummet fastspikade när han kom hem
(och jag fick i lugn och ro ägna mig åt att äta sallad med en massa tzatziki!!)

Win-Win-situation för mig!!

Så jag har haft borlänges nöjdaste 30 åring här hemma ikväll
och vem kan motstå att få ha det?

Hans flin när han kom hem igen gick från öra till öra, om de inte var hela vägen runt till och med!!

Anyhow, så är rummet i princip klart nu, ska bättras på med lite färg här och var där den lossnat när listerna kommit upp. Men de är mörkt där uppe nu, men en dag när det är dagsljus ska jag ta kort på de å lägga ut så ni får se!!

Nu är det dags för kvällsdusch och sen blir det att sova!
för uppenbarligen har jag gått från att vara kvällsmäniska till morgonmänniska huxflux bara

vaknar senast 6.30 för att vara jätte pigg och sen kan jag knappt hålla ögonen öppna efter 9 på kvällen
mysko

För att inte säga mysko om att jag VARJE natt vaknar runt 2.10 och 4.15... hel konstigt
och det är ALLTID karatelektioner i magen då

konstigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0