Mitten av april har passerat...

Tommy städar och grejer och fixar i ordning i "sitt garage" a.k.a enda stället i huset han kan spela sin musik på hög volym utan att jag säger "kan du sänka, jag får ont i huvudet?" =P (nu är detta inte riktigt sant, då jag vet att det finns betydligt värre musik han skulle kunna spela men... vår musik smak ligger VÄÄÄÄÄLDIGT långt ifrån varandra så)

och är han i gargaget och spelar musik och grejar, kan jag lyssna på min musik här inne utan att behöva höra
- kan du slå av? Jag mår illa!

HUr som helst, betsade skötbordet idag... behövs nog en vända till med betsen för att jag ska bli nöjd, men sen så matchar det resten av sovrummet, och framför allt bryån den ska stå på.

Kom fram till i morse att vi lär möblera om ganska snart, för att jag ska vänja mig att sova på "fel ställe"... jag som är kinkig på sånt =) så nu ska de blir ordnin på antennsladdarna och sånt oxå, så vi slipper snubbla på den i vardagsrummet.

nej, duka bordet och ringa på interntelefonen ut till garaget och säga att maten är klar kanske? =)


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA! Har ni allvarligt skaffat en interntelefon som jag la på förslag eller var du enormt rolig bara? ;D hahahaha

2010-04-17 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0