Grillpremiär i Åselby

Japp.. ikväll kommer syskonen hit å det ska grillas för första gången i år =)
potatsgratängen står redo att bli gräddad i ugnen, tzatzikin står i kylen och gottar till sig å köttet...tja, de vet jag inte vart det är, för det är jag Icke ansvarig för! =)
Å ja vitlöksbrödet vänatra på att bli gräddat 

mycket vitlök idag...hoppas för lillebrors skull om han nu skulle dyka upp, att han inte ska ut sen, för han kommer att stinka i så fall =)

För övrigt...

saker som jag verkligen längtar efter att få göra

- Äta brieost, mögelost å dylik på salta kex
- Dricka vin
- Kunna ha vanliga jeans igen
- Kunna gå i trappor utan att känna mig sjukt otränad
- Slippa uppsvullna fossingar när jag gått ett längre tag
- Slippa krypningar i ben när jag suttit en kortare stund

och en massa massa mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0