Gravidhormoner?! =)

Fick en pärm av mams idag, så nu blev det ännu mer ordning på papperen =)
satte in ett register i den och började angagera mig full och fast i att sortera pappern... hur som helst
flik nr.2 i registret fick namnet "Findus" - skriver med blyserts
var på jag säger till Tommy

- Så kan vi ju byta ut det när h'n har kommit och vi vet vad h'n heter
- Som att det skulle hända!
- Nåja, det finns ju en ambition om att kunna byta ut det iaf

För det vet jag med, att det kommer att dröja LÅÅÅÅNG tid innan det blir utbytt, om än någonsin, men det är väl tanken som räknas?

För övrigt så har gravid hormornerna satt i "på riktigt nu"

hör och häpna här gott folk

JAG STRÖK sängkläderna innan de lades ner i sängen...detta har jag gjort en gång tidigare i mitt vuxna liv, och de var när jag precis flyttat in i lägenheten och fått strykjärnet av mamma i en omgång av alla inflyttningspresenter och bra och ha saker! =)

Nu ska de bara duschas sen ska de krypas ner i en nybäddad säng...tjipp =)

P.s Jag får fortfarande på min mina sommarkläder från förra året...tjohooo!!

Kommentarer
Postat av: Mams

Jag är nästan chockad....tänk så det kan bli / Mams

2010-04-22 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0