Golvet i rummet

Tommy drog bort och bröt upp den gamla mattan och den gamla masoniten som låg på golvet i Findus rum i söndags. Igår la han i ny masonite, sågade och karvade och hade sig så han fick en perfekt slät yta medså få masonite skivor som möjligt.

Medan han höll på med detta ritade jag ett rutnät 1x1 dm på de skivor han redan lagt ut. Sen började jag spika. och spika. Och spika. och spika...  För han ska då inte kunna komma å säga att han har gjort allt jobb där inne!
där med pasta... för jag har minsann målat alla väggarna (okej, han fick måla där det var små pill, som i hörn och vid tak, eftersom mitt tålamod inte riktigt räcker så långt) och han har målat listerna... 0ch satt upp dom, och sågat till det nya undergolvet... men, det han tycker är tråkigast och mest påfrestande, att spika fast masoniten, har jag hittills gjort.

Spikade fast 2 ½ skiva igår, vilket iofs betyder att det är ungefär lika mycket kvar... men iaf.

Fick en liten lätt hammare av honom igår, han var iväg och köpte den bara till mig =)
bara för att jag ska slippa få ont i och bli helt svullen i handleden... funkade fin fint

söt är den oxå =)

nu ska jag å Fluffas ta en promenad i solen tror jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0