Fluffas i det nyrenoverade rummet



                                                        

Har Bellman här idag, han ägnade morgonen åt en promenad runt nya delen av Åselby, sen fortsatte han med att jaga av Tussilago av gården. Så nu lär jag väl aldrig mer se henne igen antar jag =/
eller förhoppningsvis så kanske hon kommer in ikväll när hon ser att kusten är klar och hunden är borta! 


 undrar om jag ska tvätta bilen kanske, men jag vet inte riktigt vart jag ska göra av Fluffen, eftersom han uppenbarligen inte kan vara lös på gårdne utan att jaga katterna... eller fåglarna som flyger förbi.

HUr som helst, nu har nu fått se bilder på det nyrenoverade rummet, och det är dags att göra nått iaf!!        

Kommentarer
Postat av: Bellis Bellman

Jag heter faktiskt inte "Fluffas".....utan Bellis Bellman - och rummet - det blir jätte bra till mig o "findus" att leka i /Bellis

2010-04-22 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0