Den icke påverkade delen av hjärnan

jag fick en ENORM lust att städa i skafferiet alldeles nyss

jag tog tag i paketet med grahamsmjöl, var på väg att ställa ut det på diskbänken när den del av hjärnan (mycket liten del kvar dock) som INTE är påverkad av gravidhormoner satte in sitt veto.

-Aaahpapappapapaaaaah, Vad håller du på med egentligen? skrek den...
- DU kan väl ändå inte mena allvar? Städa skafferiet? Har du sett alla grejer som ligger på köksbordet, MÅSTE du städa och greja, börja med ställen där det syns!

Så då gick jag till köksbodet och fixade i ordning en slänga-i-återvinningen-hög, sen blev jag kissnödig för ovanlighetens skull, och efter toalett besöket hade lusten att "fixa" försvunnit... resultat?
Högen är kvar på bordet... Allt tillbaks till det normala för tillfället *phuuuu*

Helgens konstaterande, om Findus skulle ta och placera sig lite längre ner, istället för uppe bland mina revben (mysig ställe att ligga på?? Knappast men men) så kanske jag skulle slippa ha ont i ryggen.
Eller nej, det skulle jag inte...med tanke på vad som mer sitter på framsidan högt upp och är jobbiga att bära upp, men.. det skulle nog vara lite lättare att bära upp det hela...

Men men... h'n placerade sig ju där väldigt väldigt tidigt, och kommer väl ligga kvar där väldigt väldigt länge...

Vad tror ni om midsommarhelgen? Låter inte det som en bra helg?
Det tycker jag... alldeles perfekt helg!

för övrigt, här kommer den... enda bilden på magen som troligtvis kommer publiceras någonsin =P



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken fin mage =) spännande att se vilken liten filur som ligger där inne...

2010-04-20 @ 21:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0