Vad har hänt?

dom 15 senaste inlägg jag har gjort har uppenbarligen aldrig publiceras...iofs är det inte 15 med 5-6 iaf, konstigt...
jag som haft så mycket vettigt att säga! =)

skruvat upp gips på väggen i dag, de gick väl bra, förutom att jag fått lov att sluta för handen värker, gick bra så länge jag inte behövde hålla handen ovanför huvudet...  ¨så med andra ord, om jag skruvar alla skruvar som är under brösthöj på mig, kan väl Tommt göra dom andra?

tänkte klippa gräsmattan oxå...men de e en massa gubbar utanför som håller på med vägen, och dom tittar så mycket på mig, så jag skiter i det tills dom gått hem tror jag bestämt

åka å handla i stället, och svänga förbi Malin och Robin... så det finns lite och pyssla med om man säger så

förresten, microfiber mopp, det är grejer det =P
allting är mycket roligare med en microfiber mopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0