Uppe från lervällingen

Att det ska vara så svårt att lyssna på en, att dom liksom inte kan ta att dom kanske inte riktigt vet hur saker och ting beter sig?
Att det ska... jaja, efter mycke om och men kom jag ifrån lervällningen som dom fick mig att ställa trailern i, mot mitt eget bättre vetande ska väl tilläggas.
Om det är mitt jobb att göra kunden nöjd, så kan jag bara anta att det gäller sånna saker som uppställningsplatser också?! eller...? har jag kanske fel där?

Jag antar att så här med facit i hand skulle jag ha propsat på att få stå där jag ställde den från början, men ja...

Med två traktorer en spade och lite grus under hjulen så tog vi ju oss därifrån oxå, och jag fick ett "bra" iaf!
det ska jag leva på ett tag....

Dock så står älgstaketet i trailen, men det var FÖR TUNGT för mig att lyfta ner och motera tillbaka i natt
och det var inte direkt så att dom var så arleta på att hjälpa till med det traktorförarna som drog upp mig till slut...
men dom kanske hade gjort nog ändå?

nu ska jag försöka somna iaf...är ganska uppe i varv så vi får väl se hur det går

har förresten lagt ut mina krokar, får se vad som händer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0