Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen

Laddade ner Winnerbäcks nya här i kväll (ja mamma, lagligt. Det kostade mig 94.50-. och värt det dubbla)
Hur som helst, lika bra som alltid. Kanske bättre?

Hur ska jag övertala Tommy att ta med mig till Ejendalsarena den 4 december?
Någon som har förslag?
Vad ska jag muta honom med? =)

Kanske räcker med att lägga huvudet på sne och säga
"älskling, kan inte du?"

borde räcka, brukar räcka

Mitt Ess i rockärmen.
Vea, min hemligheter: att se på honom med en blick som gör att han inte kan säga nej

ja, den där huvdvalpsblicken, lite ynkligt, så väldigt sött och sänkt rösten.
Jag kan övertala en isbjörn att köpa en extra päls med den rösten och den blicken.
Hell, jag kan till och med övertala en sur gammal grinig gubbe att låta mig lasta e dag för tidigt med den.

Det ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm...kanske du kan muta Tommy med att följa med oss på Deep Purple(också Ejendals) någon vecka före....som motvikt menar jag/Kerstin

2009-09-23 @ 08:10:31
Postat av: Sofia

Fan Lillevi, du kan juh tillomed övertala honom till att du ska ha en tjejbil till mantorp!

Bästa övertalningen du gjort tycker jag.. moohahahahhaaa

2009-09-23 @ 08:44:47
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0