Snåre grustag

I morgon, i morgon... SKA jag ringa distrisksköterskan, mitt huvud håller på att spränga mig i bitar
jag kan inte tänka klart, och det gör ont så in åt....  sen ska ja ut å rida, och hoppas på bättre tur än förra gången!

Jag har inte kunnat sova idag för att det gjort så ont =( 
ska lämna trailern i Sunne i natt när jag kommit härifrån, sen får jag åka hem!
Hoppas bara att grindarna är öppna så jag kommer in, dom sa att dom skulle vara det...så, ja...jag vet inte, men jag hoppas som sagt!

...kom på idag att jag ska byta efternamn, hur sjukt är inte det??
Inte för att (som jag har läst att vissa resonerar) att jag förknippar mitt namn med min personlighet, det är bara lite sjukt, jag har ju liksom hetat Selldén i 23 snart 24 år... men nu är det snart slut med det!!

det är även konstigt att saker som tede sig helt otänkbara för några (ett!!) år sen, idag är helt självklara...
gick och tänkte på det igår kväll... där stod jag i våran tegelvilla från 60-talet, 23 år gammal.... shiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0