Sjukvård är underligt...

Tommy kommer inte hem i kväll =(
eller han skulle se hur trött han var när han kom ner till Furudal, om det blev lastning idag eller i morgon bitti
Om han är i närheten av att vara hälften så trött som jag var i natt..
då tror jag att jag vill att han stannar och lastar i morgon...
Hellre sover jag själv än att han ska köra trött, för det är det värsta som finns på sånna vägar där det bara är skog skog skog!

Min hjärna går snart i tusen bitar känns det som...hela huvudet, och nej...jag har inte feber, nej jag har inte ont i kroppen, nej jag har alltså INTE Svininfluensan!

pratade med Läkarhuset idag

- Du får komma tills oss 13.45 i morgon, så vida du inte har högfeber
- Nej jag har inte feber, jag har ont...
- Nej men du får inte komma om du har hög feber eller andra influensa sypmtom
- VA?
- Ja, du förstår väl oss att vi inte vill ha hit det?!

Vänta här nu... Läkarhuset - privat sjukvård - Sjukvård? Hallå?
Får man inte komma dit om man är sjuk?
hmmz... jaja, bara dom gör nått åt det här så blir jag nöjd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0