Nu har jag dåligt samvete

För mitt förra inlägg. Jag borde inte att skrivit det. Jag är ledsen.
Men saken är den. Jag HATAR meningslöst kallprat med någon som låtsas att bry sig.
Jag hatar när någon låtsas bryr sig för att få berätta om sig själv.
 
Snart får jag nog dåligt samvete för det här inlägget också. För det här verkar inte utvecklas till ett "jag har så dåligt samvete, snälla förlåt mig inlägg" Det verkar bli ännu värre. Nu är hjärnan uppe i varv.
Jag är Elak. Men och andra sidan. Så är jag förbannat snäll och trevlig.

Vinn min tillit, och jag ska vara dig trogen.
Jag ska slåss för dig med näbbar och klor. Snarare verbalt med ord, men iaf.
Jag ska försvara dig mot alla. Alla gånger. Utan omsvep.
Jag kommer vara på din sida. Och jag ger inte vika i första taget.

Nej...nu ska jag sluta innan jag kommer på nått ÄNNU värre att skriva

Som....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0