Min katt är en groda

Ni som trodde att den endast var hundar som låg som grodor (och grodor och paddor förståss) så trodde ni fel.
Det är det inte bara, det gör min katt också. Min löjligt lilla katt som är svart och har Sveriges tjockaste svans redan vid ,öööh? Få se...kan det vara Maj, juni, juli, Agusti, September, 5 månader ålder. Vet ni hur min groda till katt (katt till groda??) kommer se ut om ett år?

han kommer vara en pälsbeklädd boll.
Tur att han har söta ögon, dom kanske kommer synas genom alla den där pälsen!
och dom söta små tassarna förstås, fast dom kanske inte är så små och söta då heller?
Men troligtvis fortfarande vit. Så kanske, det finns nog hopp för honom ändå.

hur som helst, han ligger som en död groda i fönstret och titta ut i trädgården. Han och Tussilago tycket det var för kallt att gå ut i morse. 1.5 grad när jag skjutsade Tommy till garaget och mig själv till simhallen.

kl 6.52 gick jag in genom dörrarna, 7.03 vara jag i bassängen. 8.32 var jag hemma igen. Nu har jag fördrivit 1.40 med att försöka få ordning på min bakgrund här på bloggen.

Går inte, nu lägger jag ner och tar tag i disken och slipningen av vardagsrumsväggarna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0