Jag vill ha

jag vill ha en massa saker, en MASSA saker

så därför tänkte jag igår när jag handlade att jag skulle köpa mig en trisslott... och åtminstone vinna 10 000 kr, hade ju varit ett fint tillskott, helst 100 000 kr i månaden i 25 år som lotten så inbjudande erbjöd, DET hade ju suttigt fint eller vad säger ni?

Nu vet jag ju inte hur ens kunde tror att jag skulle vinna, påvisade inte min avflygning i Havreåkern att gårdagen INTE var min lyckodag kanske? För så var det ju, inte vann jag, inte ens ynka 25 kr.. och inte kom Tommy hem

Så, nej Tisdag och Onsdag den här veckan, inga bra dagar... den här dagen började inte bra, men jag hoppas att det blir bättre, ska ju få komma till Läkaren kl 13.45 idag iaf, å DET känns ju bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0