Hur man vet att man haft mycket besök

Tommy trodde att ingen skulle komma och hälsa på honom när han flyttade till borlänge. Vilket jag hävdade "att det kommer dom visst att göra, mer än i gränges till och med, folk har alltid vägarna förbi, och då kan man 'titta in på kaffe' "

vem har hittills rätt tror ni?

Som bevis för min sakfråga.

Innan han flyttade, gjorde han slut på 1 kaffe paket på ½ år. Det includerar sin egen och fröken fräkens födelsedag. Dvs det  var i princip aldrig någon som kom förbi.
Nu är kaffepaketet slut här, och måste handlas hem. Till saken hör att, det är det 4 kaffe paketet som är slut. Vi har gjort slut på 4 paket kaffe sen vi flyttade för en månad sen. Och JAG har inte börjat druckit kaffe i parti och minut, och inte Tommy heller.

Bevis nog?
annars kan det ju tilläggas att det känns som att jag inte gör nått annat än att bakar för att den ena eller den fjärde ska komma på besök (eller få äppelkaka av malin!!) Inte konstigt att vardagsrummet ALDRIG blir klart.
Vi är för upptagna med att ha besök eller vänta på besök!

Det är roligt och trevligt med besök. Ännu trevligare att ha rätt. Så fortsätt kom nu, Ge mig vatten på min kvarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0