Fräsch

jag känner mig fräsch, för första gången den här veckan =)
det är ju bra...synd bara att jag är ensam
och kommer att var ensam ett bra tag till...

Han kommer väl hem ikväll, sent antagligen, jag lär väl åka i natt någon gång (hur lång tid kan det ta till Åkersberga?) och kommer hem i morgon natt igen... Antar att jag blir ute hela dagen på fredag (men jag hoppas inte) så ja, kanske fredagkväll? Ja, fredagkväll kanske det finns lite tid över

det är välbehövlig tid i så fall, och förhoppningsvis så blir den inte förstörd av en massa annat

ni kan väl hålla tummarna?

Ska åka och kolla om klänningen har kommit... och se hur mycket jag blri skyldig tunabyggen för allt katterna har förstört!

gäller ju att passa på...är inte ofta jag känner mig så här just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0