Familj-fritt



Mattes myskatt =)
Han ligger på fällen i fotöljen här bredvid och har myst ner sig totalt!
Sötast i stan tror jag..LÄTT!

Han blev lite störd på att jag satte på Winnerbäck...

Här ska nämligen städas och diskas i mitt halsont och snuva
Lowa och Tommy är ute och åker lastbil

Shit, vilken övertalnings kampanj som behövdes för att hon skulle följa med
"NEEEEJ! jag viiiiiill inte, jag VIIIIIIILL vara hemma och städa med dig!"
Men när jag skjutsade dit dom, lyfte upp barnstolen och satte henne i stolen och sa hej då...
då gick det nog bra ändå

"Man ser ju JÄÄÄÄTTE mycket här ifrån"

haha...jag sa ju det!

Förresten så bråkade vi i morse
någon har rivit sönder sin tapet... och när jag såg det så frågade jag om det var hon
"jaaaa, det är MITT rum och jag gör vad JAG VILL"
vilket resulterade i att jag svarade
"om du gör det en gång till så byter jag ditt rum mot rummet i källaren, där finns det ingen tapet som du kan riva bort!"

Det var INTE populärt
men vadå, det är ju inget kalt källar-rum vi pratar om
utan att inrett rum i källaren!
som jag är säker på att att hon om 10 år kommer KRÄVA att hon får!!

hon måste ha legat och petat på tapeten när hon skulle somna i går, alternativt i morse när hon funderade på om det var dags att gå upp eller inte.
(mams...du som är så duktig på sånt, kan du fixa den??)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0