En lapp

Ensam i köket...
sitter och tittar på lappen som hänger på skåpväggen...


Den lappen....
och känner mig väldigt nöjd med att det inte är, Angerd Kan hon heta så??, som är vigselförättare...
Mest för att då slipper jag ringa till dom och säga att jag vill ha en annan

För som Tommy sa, hade det blivit hon och vi inte gjort nått åt saken
skulle jag ha stått därframme och stört mig på henne

Helt sant!

Jag har förresten fått en känsla, måste diskutera det med honom
Jag är rädd för att
Vi får se...

Hur det blir

För det sista jag vill är...

Jag vet inte om jag ska skriva ut det än
ska prata med honom först

(ja Carro, det är vad vi pratade om)


kexet leker i reklam-återsamlings-papperskassen
Han är dryg....riktigt dryg

Nej, om man skulle vara nyttig och vika ihop lite tvätt så ni får plats på sträcket?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0