Kämpande med tårar

efter jag skjutsat Tommy till jobbet, så kom jag hem och insåg att det var dubbel avsnitt av Greys på kanal 5.
Det var dom två sista från föregående säsong... och alla ni som sett dom, vet att det inte var några lättsamma avsnitt. Jag började gråta i mitten av första avsnittet, och slutade inte sen. grät mig alltså igenom 1 ½ avsnitt av greys! Trevligt trevligt!

Sen blev det One tree hill, som började med att Peyton gjorde en video till sitt ofödda barn ifall hon inte skulle klara förlossningen. tjo..det hjälpte inte mig att sluta gråta precis!
så...allt som allt, jag kämpade med tårarna i nästan 2 timmar!

Lite matt nu...

Förresten, inte bara följer Tommy med på Winnerbäck den 4 december, han bjuder mig på det!
för att det är jag värd =)

Förresten, Lowa blev storasyster idag. Gissa någon som är stolt!
så de är väl bara och säga Grattis och lyckat till! =)

Men guud, vad alla ynglar av sig!
Jag vet inte om det är någon epedimi som går...eller kanske bara dom kvinnliga generna som spökar.

Men jag hoppas att alla ni som går å tror att vi gifter oss för att jag skulle vara med barn, är väldigt medvetna om att så är inte fallet! och ni får väl skvallra om det hur mycket ni vill, jag personligen bryr mig inte om det..eftersom jag vet att det inte är så. Men, tänkte bara dementera dom ryktena officiellt.

som mams sa här om dagen "det vore ju dumt att få en klänning figursydd efter mig, om jag vore med barn, den skulle ju inte passa riktigt lika bra den dagen som det gäller då!" 

Tack Älskade vän för en otroligt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0