Nu då?

Nu har jag pysslat här hemma hela morgonen, det är diskat, damsuget, golvet i köket är torkat, tvättmasiken är på.... vad ska jag göra resten av den lediga dagen?

onsdag...hälsa på farmor, så jag slipper "det var så läääängesen jag såg dig"
om jag inte kommer ihåg fel så har hon varit hos Kerstin och klipp sig nu på morgonen.

Vilket påminner mig om att jag måste göra nått åt mitt hår oxå... men jag vet inte vad!
måste ju klippa mig innan den stora dagen, men eftersom man sällan är nöjd när man kommer därifrån så lär jag ju göra det snart så de hinner växa ut lite grann igen!

Min hjärna höll mig sysselsatt hela dagen igår.
Men en massa funderingar, jag kunde inte sortera dom ordentligt mend et börjar ordna upp sig.

Mest syssalsatten den sig med att fundera över hur en person uppenbarligen kan förändras så mycket.
Det han berättar, och vad andra berättar om hur det var förut, stämmer inte in med bilden jag har.
Det är lite skrämmande. Men jag tror att det är ett bra betyg till mig själv egentligen.

Jag har frågat honom 100 tals gånger vad skillanden är... för det är ju uppenbarligen skilland.
och allt jag får tillbaka är ett leende och så säger han "jag är lycklig nu", sen säger han en annan sak...som jag inte ska skriva här. jag vet... men det känns så bra då.

tänk att det bara är 10 månader. Tänk vad livet kan förändras på bara 10 månader... och om 2 till är vi gifta!
shit!

för övrigt, det är exakt ett år sen i natt jag körde första umeå vändan åt Lundgrens... det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0