jag tänkte, men jag vill inte längre...

jag hade tänkt att göra veckan storhandling idag.
Så jag ringde till Tommy och frågade när han skulle komma hem.
Han kommer inte hem.
Och jag börjar kl 7.00 i morgon. Och slutar typ 21 som tidigast.

Så jag nu skiter jag i det, för det finns ingen mening.

Varför ska jag fylla kylskåpet med saker som ingen troligtvis kommer göra nått vettigt med för'n tidigst på fredag? För jag kan inte bestämma vad dom ska äta i morgon. Varför skulle jag göra det?
Han har väl en egen vilja... hon har definitivt en egen vilja.

Han blev besviken när jag sa "jaha, då syns vi i morgon kväll då"
som jag blev besviken när jag insåg att "nej han kommer inte hem ikväll"

så ser det ut. Ganksa ofta, inte alltid men ibland.
Så ser vårt liv ut... vi vet det.
Men det kan ju inte hjälpas att vi blir besvikna ändå.
för den dagen vi slutar bli besvikna på att inte få ses, då är det dags börja fundera över vart det här är på väg'.
Men den dagen är inte nu... och jag hoppas att den aldrig kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0