jag har en idé

japp...vi har dividerat den fram och tillbaka, och jag har konstaterat att jag få ta ett steg tillbaka.
Jag vet att jag har svurit på att ALDRIG köra upp igen. Men va sjuttsiken, jag svor på att aldrig gifta mig heller..och se hur det gick med det! =)

Så, efter jag har diskat och formulerat mitt tal i huvudet klart, ska jag åka upp till Ams och se vad dom kan göra för att fixa till det. Troligtvis ingenting. Men jag lär ju börja där. Sen lär jag fortsätta. Tills jag är klar helt enkelt.

Det kan lyckas, det kanske inte gör det. Men det är värt ett försök.


Kommentarer
Postat av: Tomas

ska damen bli busschaufför??!!

2009-10-05 @ 18:50:48
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0