Ett problem mindre

Jag var så nöjd med ett samtal igår. Bokade om min tid hos arbetsförmedlingen från idag kl 9.00 till på fredag, eftersom jag räknade ut att jag tidigast är hemma halv 6 i morse. Och ska man dit bör man vara utvilad och byggt upp ett 7 jävla tålamod... så... Det blir fredag i stället.

Efter det samtalet ringde jag och fick bokningsnr. i Tunadalshamnen (jesus vad fort det kan gå å lasta för vissa!!) och berättade att Fredag kan jag nog inte jobba.

-Men men..varför då? Å, vad ska jag nu hitta på? Vad ska du göra? Kan du inte skjuta på det?
- Jag ska till arbetsförmedlingen och sånt tjafs som man får lov att hålla på med NÄR FOLK INTE ANSTÄLLER EN utan låter en jobba från dag till dag.

Kändes så skönt å ge en gliring om att "om ni anställde mig så hade du sluppigt det här problemet"
han tog även åt sig lät det som

hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0