Ams

jag sa till min handledare att jag tycker att dom är ganska värdelösa där...inte världen bästa drag kanske.
Men jag kunde inte stoppa mig själv.

Hon stod och sa exakt samma sak hon sa för tre år, då gällde det CE-kort

- vill du ha ett sånt får du betala det själv..."
varpå jag inte kunde hålla mig
- det sa du förra gången oxå, så om jag nu ska få lov att betala allt sånt själv, varför ska jag då vara här? det är ju totalt värdelöst..
- Ja, det är ju din åsikt

samtidigt kommer en gråtande tjej som kommer innefrån ett "handledar-rum" fram till informationsdisken och ber killen som står där att få prata med någon annan, eftersom hon som tjejen pratat med inte skrev in det tjejen var kvalicifierad för och inte lyssnade på vad hon sa.

Var på jag tittade på min handledare, troligtvis med ett hånflin om jag känner mig själv och sa
-ja nej, jag kan ju lika gärna gå hem och söka alla dom 42 chaufförsjobb som finns på eran hemsida och återkomma sen.

jag har aldrig varit med om en bättre tajming för att bevisa att min åsikt nog stämmer, sen när jag kommer hem möts jag av den här artikeln på Aftonblades hemsida. och den här krönikan.
That made my day! =)

hur som helst... nu ska jag äta sen åka och jobba!
this is a good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0