Total Koll på ekonomin

Återgick till gamla vanor i natt... dvs se till så att räkningarna blir betalada samtidigt som lönen kommer in.
Så 00.01 lön på kontot, 00.02 pengarna borta
nej, riktigt så illa var det inte...det finns faktiskt pengar kvar, den här månaden oxå
tjohooo =)

hur som helst... betalde bara mina egna räkningar så klart, och räknade ut våra gemensamma och skickade in hälften av de in på vårat service konto...

och vet ni vad jag till min häpnad upptäckte?
att jag sedan i juli har återgått till att endast tanka en gång per månad. Måste bero på att jag inte åker till gränges, eller något annat dumt ställe, i tid och otid =)
Så min bensin räkning ligger på runt 600 kr i månaden, sen är det min telefon...den är dyr, men det går =P
och mitt bredband ...men sen är det i princip bara hälften av alla kostnader

Så summa sumarum, eftersom jag numera är tvingad under pistolhot att handla på ICA, och endast ICA av Tommy så har jag total koll på mina totala levnadsomkostnader varje månad...

Mams...du måste vara SUPERNÖJD med din blivande svärson! =)
det är allt jag kan konstatera...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajamensan...mycket nöjd..ordning ska det va/mams

2009-11-25 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0