Tisdag 24/11

Mams - skyll på Robin, om det där med släkten, det var hans som började! Och Ronnie som skrattade... man får vad man ger! =P (ingen av oss var så värst allvarliga!, tror jag..)

Ska och fixa håret på fredag... hoppas jag, ska göra ett nytt försök till det iaf, skulle ja ha gjort det halv 10 i fredag,men då var ja på väg hem f¨rån stockholm... och troligtvis går det åt helvete den här gången oxå, för det gör det VARJE gång jag försöker planera något, försöker ha ett "normalt" liv... men me

Tommy ringde och berättade att han drömde en mardröm i natt, typ... han drömde att han var hemma och vi låg och sov, var på jag mitt i natten satte mig upp i sängen och sa "du tycker inte att du borde be om ursäkt för det där" - var på han vaknar, och börjar fundera på "vad är det jag ska be om ursäkt för? Jag pratade med henne i telefonen igår kväll å då var ju allt bra..." *tänker så det knakar* tills han inser - va fan, jag ligger ju i lastbilen, det var ju bara en dröm! Hon är ju inte här...

Tack älskling, det är så skönt att du drömmer om mig ibland iaf, även om du betäcknar det som en mardröm! =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lejonet ser för skön ut....Ps..tur att Ni inte var allvarliga / Puss fr mams

2009-11-24 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0