När man bara vet

Jag tänkte införskaffa en sak till Tommy idag, och ge honom det i julklapp
men sen kom jag fram till att det är lika bra att vänta till 2 dagar innan jul
för att vara på den säkra sidan

Det är SÅ roligt att veta vad någon vill ha i julklapp, å då menar jag inte ett barns "jag vill ha en cykel, en docka, en bok osv" utan ni vet dom där sakerna som dom sjävla har glömt bort att dom sagt
saker man bara vet att dom vill ha, för att an känner dom och vet vad dom gillar, för att man lyssnar när dom pratar... jag vet MASSOR med grejer som Han vill ha...

Vilket jag på skämt säger till honom i tid och otid, för varje gång får han en min av "shit, jag vet inte riktigt vad hon vill ha" (ja jag vet att jag är elak!! men jag kan inte låta bli)
fast egentligen gör jag det för att jag vet att han egentligen, om han bara skulle tänka efter vet precis vad som skulle göra mig glad...

och är det inte det de handlar om men julklappar, och allt annat? Att det är meningen att man ska bli glad för det?
Min mor och Hasse brukar vara väldigt duktiga på sånt...=)

en av de bästa julklapparna dom senaste åren är - den svarta tröjan jag fick av Hass en jul, den hänger fortfarande med och är OTROLIGT skön! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Bonus Paps" är mycket glad för detta

2009-11-23 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0