konstigt

det måste vara enda gången i livet när man ligger och spyr upp sina inälvor känns det som, och samtidigt tänker
"när det här går över, då...då ska jag äta...."

Hur som helst, sitter i röbäck och fördriver tiden, får åka om en timme, å då blir det hemgång via Sollefteå och lasta. Enligt mina alldelse egna beräkningar så borde ja vara i Sollefteå runt halv 6, åka därifrån senast 19.00, alltså bör jag vara hemma runt 1- halv 2 i natt.  Om jag inte räknat fel...vilket kan ju hända, var ju ett tag sen jag åkte den där vägen. Eller....vägen härifrån till Sollefteå iaf.

Sollefteå var ja ju i förra veckan...eller om de va veckan innan det

hur som helst....ska dit i kväll. Halv 6 är ju helt okej, betydligt bättre än 02.30 på natten iaf, då är det vidrigt där!!! usch, man känner sig kanska övergiven och utlämnad då. Men de slipper jag ju nu så, varför tänka ens på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0